CRM vo finančnom sektore – Moderné riešenie pre banky a finančné inštitúcie
Dnešní zákazníci očakávajú od bánk a finančných inštitúcií viac než len bežné služby bankových účtov či požičiavanie peňazí formou úverov. Stále častejšie hľadajú kompetentné finančné poradenstvo, prvotriedny zákaznícky servis a podporu pri dôležitých finančných rozhodnutiach. K tomu všetkému treba dokonale poznať potreby zákazníkov.
Riešením, ktoré môže prispieť k vytvoreniu spoľahlivého a dlhodobého vzťahu so zákazníkmi, je známe ako systém riadenia vzťahov so zákazníkmi – napr. náš AutoCRM systém. Využívanie kvalitného CRM systému môže tiež zvýšiť hodnotenie a výnosy a prispieť ku efektívnemu výkonu zamestnancov.
Čo môže AutoCRM priniesť spoločnostiam vo finančnom sektore?
1. Komplexný pohľad na zákazníka
AutoCRM ukladá podrobné informácie o zákazníkoch, ich transakciách a interakciách s nimi do jednej databázy. Celý proces je plne automatizovaný a zároveň je každému zákazníkovi venovaná náležitá pozornosť. Zamestnanci majú úplný obrázok o potrebách zákazníkov a rýchlo nájdu všetky relevantné informácie o akomkoľvek klientovi, s ktorým jednajú bez toho, aby strácali svoj čas – aj čas klienta.
CRM je konsolidovaný systém, ktorý je možné integrovať s ďalšími bankovými softvérovými programami a poskytnúť tak jednotný pohľad na každý zákaznícky účet.
2. AutoCRM umožňuje analyzovať prístup k zákazníkovi
Kromě efektivního ukládání informací o zákaznících může CRM systém také analyzovat aktivitu klienta a pomoci přizpůsobit přístup ke každému zákazníkovi. To umožní poskytnout relevantní informace a podrobnosti, které jsou pro klienta obzvláště zajímavé. Tato důkladná analýza pomůže identifikovat nejslibnější zákazníky a také je rozdělit do různých kategorií a přiřadit jim oprávnění.
3. AutoCRM zvyšuje produktivitu bankéřov
Řešení AutoCRM může být použit jako výkonný nástroj pro plánování práce. Bankéři a finanční poradci mohou snadno plánovat schůzky a hovory, organizovat úkoly a nastavovat připomenutí, aby nezmeškali důležitou událost. Díky správně nakonfigurované automatizaci procesů software minimalizuje počet rutinních administrativních úkolů. Což umožňuje finančným poradcům více se soustředit na budování vztahů s klienty.
Uživatelé mohou také přistupovat k CRM z jakéhokoli zařízení, například z notebooku, stolního počítače nebo smartphonu. AutoCRM poskytuje i funkce pro nahrávání, ukládání a přepis hovorů do dokumentu.
Data mohou být exportována a vyhodnocována v sestavách a grafech. Díky tomu lze identifikovat trendy, úspěšné kampaně a oblasti pro zlepšení, které pomohou předvídat potřeby zákazníků a přizpůsobit budoucí marketingové úsilí.
4. CRM zajišťuje efektivnější marketing
Kliknutí, lajky, návštěvy webových stránek, komentáře, podrobnosti hovorů, e-mailová a kreditní historie, recenze a zpětná vazba – to jsou věci, které vytvářejí úplný profil zákazníka a pomáhajú zlepšit nejen marketing, ale také prodej a zákaznickou podporu. Shromážděná data umožňují marketingovému týmu vytvářet cílené kampaně, které reagují na potřeby zákazníka.
5. CRM zjednodušuje správu dokumentov
Dalšou vecou, s níž většina velkých finančných inštitúcií zápasí, je uchování a sledování dokumentácie. Čím väčší je podnik, tým viac dokumentov musí riešiť. Nesystémová správa dokumentov je nielen náchylná k chybám, ale také neuveriteľne zdĺhavá. V dôsledku toho môže banka prísť ako o klientov, tak o príjem. AutoCRM uchováva dokumenty maximálne strukturovane a automatizuje procesy správy dokumentov v rámci celej organizácie. To v podstate znamená, že všetky dôležité operácie s dokumentmi môžu prebiehať hladko a efektívne.
Záver
Aby mohly banky v dnešnej dobe uspieť v konkurenčnom prostredí, musia využívať obchodné modely zamerané na zákazníka, vďaka ktorým je pochopenie a uspokojovanie potrieb zákazníka najvyššou prioritou. Implementácia softvéru CRM vo finančnej inštitúcii je dôležitým krokom k navázaniu silných a loajálnych väzieb s klientmi.
S kvalitným programom CRM budete mať opraty svojho podnikania pevne v rukách
Najprv si však skúste testovaciu jazdu! Pozrite sa, ako môžete spravovať svoje obchodné záležitosti a záležitosti zákazníkov pomocou demo verzie systému AutoCRM.
AutoCRM vám poskytuje kompletné riešenie pre riadenie vzťahov so zákazníkmi vo finančnom sektore. Vyskúšajte našu demo verziu a presvedčte sa o výhodách moderného CRM systému.